Pružanje inženjerskih usluga u građevinarstvu.

OD 2009. GODINE KLIJENTIMA NUDIMO RJEŠENJA KOJA ŠTEDE VRIJEME I NOVAC, A OSIGURAVAJU UTVRĐENI NIVO KVALITETE!

TEMELJNE VRIJEDNOSTI - POLITIKA KVALITETE

Temeljne vrijednosti tvrtke EVORA d.o.o. su definirane u sklopu politike kvalitete, kao glavne odrednice spram zainteresiranih strana.
Politika kvalitete službena je izjava Uprave usko povezana s poslovnim i marketinškim planom te potrebama klijenta.
Politika kvalitete definira procese i način donošenja odluka unutar tvrtke koji održavaju njene temeljne vrijednosti.

GLAVNE ODREDNICE SPRAM ZAINTERESIRANIH STRANA:


  • KLIJENTI: Kroz stalni razvoj sustava vođenja i nadzora građevinskih projekata klijentima osigurati znatne uštede u vremenu i novcu, viši nivo kvalitete, manje rizika, te lakšu kontrolu projekta. Pružati dodatnu vrijednost klijentu kroz usluge koje su prilagođene njegovim individualnim potrebama. Sustavno pratiti zadovoljstvo klijenta, te učinkovito rješavati reklamacije. Poticati i stimulirati marketing koji se temelji na preporukama klijenta, djelatnika i partnera!
  • DJELATNICI: Stvoriti atraktivno i ugodno radno okruženje s motiviranim zaposlenicima koji će viziju i misiju tvrtke pretvarati u djelo. Sve djelatnike tvrtke uključiti u ostvarenje ciljeva politike kvalitete s primarnom odgovornošću spram kvalitete vlastitog rada sukladno utvrđenim odgovornostima i ovlaštenjima.
  • PARTNERI: Suradnju s partnerima temeljimo na obostranom interesu, zajedničkim temeljnim vrijednostima Politike kvalitete.
  • KONKURENCIJA: Konkurenciju doživljavamo kao pokretačku snagu pozitivnih promjena i prilagodbi u našem poslovanju.
  • DRUŠTVO I LOKALNA ZAJEDNICA: Implementirati poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način - DOP - Društveno odgovorno poslovanje.

UPRAVLJANJE:

Uspostaviti sustav upravljanja u skladu s normama ISO 9001 i/ili ISO 14001 i/ili OHSAS 18001, uz stalna poboljšanja poslovanja koje se temelji na edukaciji i razvoju!

KLJUČNI POKAZATELJI USPJEŠNOSTI:

Dovođenje tvrtke u ravnotežu spram klijenta, djelatnika, partnera, konkurencije i društva u cjelini uz održivi rast dobiti, te prihvatljiv i kontrolirani rizik poslovanja.